söndag 18 november 2007

Hund med mycket att göra...

Jag får väl börja med att be om ursäkt (även om jag sällan gör några fel) för att jag inte har skrivit på länge. Jag och mamma har äntligen avverkat våra två veckor av tidiga morgnar och under denna period har jag inte varit speciellt intresserad av att blogga. Mycket har hänt dock. Jag har utställningstränat, Kexet har varit här och vi har blivit uppmätta för varsin vinteroverall. Kexet fick en röd och jag var nära att få en rosa, men då viskade jag till mamma att jag hellre ville ha en i camo-mönster, så då fick jag det. Igår var Dini här. Vi busade jättemycket och fick goda ben. Faktum är att jag tuggar på ett samtidigt som jag skriver. Sen spökade mamma ut mig i min pyjamas, som jag aldrig använder (hundar behöver inte pyjamas), men det var väl mest för att vi hade besök. Konstigt nog upptäckte jag att den var jättemysig...sen var det ju inte helt fel att jag var så söt i den att alla ville gulla med mig. Nu ska ni få se lite bilder, så lovar jag att hålla er bättre uppdaterade i veckan.


Kexet och jag i vild fight.

Dini och jag sover

Ja, vi var väldigt trötta...

Inga kommentarer: