fredag 9 november 2007

Tidiga morgnar är inte naturligt!

Nu har jag och mamma börjat jobba klockan 4 varje dag igen...och vi har tyvärr en hel vecka kvar. Jag har känt mig lite slö på sista tiden, dels för de tidiga morgnarna och dels för att det är mörkt och kallt. Jag sover nästan hela dagarna på jobbet och sen när vi kommer hem och mamma är trött så sätter jag igång. Mamma har satt igång med örontejpningen igen. Nu ska öronen tydligen stå. Undrar vad hon skulle tycka om jag började dra och slita i hennes jäkla elefantöron.
Förresten så har jag fått lite nya kläder, jag passade på att beställa på nätet när det var rea. Tur att jag kan mammas visakortnummer, så jag slipper fråga henne varje gång. Här kommer lite bilder på de nya kläderna och mina dumma tejpade öron.

Den här tröjan köpte jag mest för att den har en liten ryggsäck på. Jag behöver det för att bära med mig godis när mamma snålar.

Jag köpte även den här tuffa vindjackan.

Jag är faktiskt ganska snygg i ståöron.

Mamma har spelat in en film med ett av mina frispel, men den gick inte att lägga upp nu. Jag ska redigera bort lite, så får ni se den i helgen.

Inga kommentarer: