söndag 11 november 2007

Man är väl ute i svängen

Vilken helg jag har haft! Igår var jag hemma hos min uppfödare och träffade min hundmamma och mormor. Det var roligt att vara där igen och busa, men tyvärr så juckade min mamma lite på mig (hundmamma alltså). Undrar om jag bör ringa nån jourtelfon och prata med någon? Jag bestämde i alla fall att bästa sättet att komma över det var att jucka på någon annan, så jag valde katten och hon verkade trivas.
Sen somnade vi....

Idag var det pinne-träff på Gärdet och sen gick vi och fikade på Himmelska hundar. Jag gillade fikat bäst, men blev ganska tjock om magen. Man fick blodpudding, skinka, ost och leverpastej på en tallrik och som ni vet så får jag ju sällan så god mat av min snåla mamma. Om jag tänker efter så får jag nog aldrig mat av min mamma...jag kommer nästan inte ihåg sist jag fick nån mat på det här stället. Ska nog gå och kolla om det finns nåt i skålen. Lägger upp några bilder från träffen, men som vanligt var mamma slö med kameran.










2 kommentarer:

semne sa...

hahahaha gillar anitas terapi sätt, kanske borde prova det istället för att gå å mala :P mig passar de flesta dagar bra, förutom tisdag.slutar dock inte förns 17 så är tidigast kl 18. det dumma är att jag måste åka från stan och hämta hunden och sen åka in igen men kanske kan tjata med mig johan så får han komma in med henne. Men det löser vi, så boka in en kväll ni så kommer vi :)

Anonym sa...

Hej Anita!

Min mamma utmanar DIN mamma! =)

//Bobo