onsdag 29 augusti 2007

Sjövild

Idag var jag i hundgården. Det var hela mitt vanliga gäng så jag hade givetvis jätteroligt. Sist kvar var jag och de kinesiska nakenhundarna. Min favorit är en liten puffvalp, som är nästan lika spattig som jag. Hennes mamma och min mamma bestämde att vi skulle åka på valputställning i september. Den är inofficiell, så det ger mig en chans att träna lite. Jag kan nämligen inte garantera att jag kan hålla mig i schack bland en massa spännande hundar. Kanske när jag blir stor... jag vill också ha en massa such, usch, galusch framför mitt namn. Det borde jag få...min mamma (som är helt opartisk), säger alltid att jag är den sötaste hunden som finns. Så det så!

Den här bilden har inget med dagens blogg att göra, men erkänn att jag ser bra tuff ut i bilen!

1 kommentar:

semne sa...

Å vad är det för utställning? å vart? *nyfiken*