söndag 9 september 2007

Vem 17 jobbar på söndagar?

Jag är förbannad! I fredags när vi kom hem från jobbet, var jag och mamma i hundgården. Sen kom pappa och hämtade oss, för han skulle tydligen jobba mer och mamma ville följa för att hålla sina lastbilskunskaper fräscha. Det var helt okej så långt, för jag fick hålla ratten lite åt mamma ibland.


Jag gillar stora rattar! Hihi...



När vi sen kom tillbaka till bilen hade någon slagit in en ruta och snott min hundväska! Fy fan! De trodde väl att det var en handväska, men det var mer värdefullt än så! Min väska och min handduk som låg i. Hade jag varit där hade jag bitit ihjäl dom!


Idag var mamma och jag på jobbet för att bli klar med lite pappersarbete. Det var aptrist, tyckte jag. Man jobbar inte på söndagar, det är ju Guds dag. Jag protesterade genom att trava runt på skrivbordet.




Nu tänkte jag gå till hundgården, men jag lämnar er med lite fina bilder från helgen.





Även en skönhet kan bli ful på bild!


Puss på pappa!

1 kommentar:

semne sa...

Väger hon så mkt ändå? för 2,8 är vad kexet väger just nu... men nu är hon iof läskigt smal. låg på 3kg innan hon åkte in, tycker det var ganska lagom. Hoppas allt är bra med er! kram kram