torsdag 27 september 2007

Igår var jag på hundöarna igen. Jag tog med min morbror Vito och visade honom hur man jagar bort stora dobberman och sånt. Han är inte så intresserad av att jaga bort saker, så jag fick sköta allt arbete själv. Sen åkte vi hem till mig och rev ut hela min leksakslåda. Jag blev lite förbannad, för jag gillar inte när andra leker med mina saker så jag försökte samla ihop allting i en hög. Efter så mycket jobb var jag förstås helt slut, så jag har sovit nästan hela dan idag. Ibland har jag vaknat och gosat lite med mamma förstås. Vi ska strax ut i hundgården igen. Hon tycker att jag har vilat färdigt nu, med tanke på att jag har snott ett SIM-kort och tuggat sönder. Nåt måste man ju göra när det blir tråkigt att vila.


Jag pussas gärna lite med mamma ibland...



.....för att sedan kunna äta upp henne.


Vad hände nu? Get out of my car!


Mina ekorrar!!! Skaffa egna!

Inga kommentarer: