lördag 20 oktober 2007

Jag har sprättat hela veckopengen.

Okej, jag har inte dött än. Det kanske inte var så farligt. Mamma är nöjd med mig för hon säger att jag lyssnar bättre nu. Lyssnat har jag väl alltid gjort, det är bara frågan om jag väljer att skita i det hon säger. Jag och mamma har jobbat tidiga dagar i två veckor nu...det är skönt att det blir normala dagar igen. På jobbet finns det iofs rätt mycket roligt att göra, men 13 timmar varje dag är lite saftigt även för mig. Annars har vi inte gjort så värst mycket. Jag köpte en stor mysig hundbädd för bara 30 kronor på Pay C i tumba. Jag bad mamma om några till när det ändå var så billigt, men hon ville att jag skulle testa den först. Det har jag gjort nu, så jag ska snarast köpa några till. Resten av mina pengar använde jag till en rolig leksak. Har inget mer intressant att berätta så jag låter er titta på bilder istället!


Jag har hittat ett bättre sätt att se när jag åker bil.

Och här är min mysiga bädd...

...som även passar ypperligt till bus!

1 kommentar:

semne sa...

Hej gumman! hoppas allt är bra med er, kexet har fortfarande inte börjat löpa. Tycler det kan vara dags nu. Du är i alla fall utmanad, kolla min sida för mer info!