måndag 29 oktober 2007

Dinner @ Kexet's place

Igår var vi som sagt hemma hos Kexet på middag...fast jag fick förstås ingen middag. Snåljåpar. Jag och Kexet hade jätteroligt ändå, trots att hon juckade på mig några gånger och att jag kissade ner hela deras lägenhet. Men jag får det, för jag löper faktiskt. Mamma hade med sig kameran men tog förstås inte ett enda kort på oss.
Idag har det regnat hela dagen och som ni vet avskyr jag regn! Jag har debutanvänt min regnoverall, men den hjälper ju föga när det regnar på mitt huvud. Och elaka mamma, hon skulle ha paraply. Jag vägrade gå en meter, bara för den blotta orättvisan. Sen tog vinden tag i mammas Ikea-paraply och vände det ut och in...vilken ironi! Då gick jag en bra bit, bara för att straffa kärringen när hon blev dyngsur. Nu har vi kommit in igen och busar och myser lite.




Jag i regnoverallen. Fin, men ack så opraktisk.
Jag och pappa delar isglass.

1 kommentar:

Yvonne sa...

Hej Anita, du har blivit utmanad, läs min dagbok för instruktioner!

http://www.shebries.com