torsdag 11 oktober 2007

Mammor är hemska!

Det regnar massor! Och då ska vi tydligen gå på promenad...eat my shit, säger jag. Ett futtigt regntäcke var allt jag fick ha på mig, men mamma, hon skulle tydligen ha regnjacka med huva. Och inte fan behövde hon springa barfota som jag heller. USCH! Jag vägrade gå en meter, men då lyfte hon bort mig jättelångt så jag skulle bli tvungen att springa för att komma hem. Jag blev så jäkla arg! När vi äntligen kom in var jag dessutom tvungen att torka tassarna...var det jag som bad att få gå ut eller? Lyckligtvis kunde jag smita och sprang in till sängen med mitt blöta täcke fortfarande på, som jag sen slet av mig på mammas kudde. Fick även med mig en bajspåse i farten (tom förstås), som jag tuggade sönder i protest. Någon som vill byta mamma?

2 kommentarer:

semne sa...

hahah hade exakt samma senario idag, dock utan bajspåse...

semne sa...

å grattis eller hur man nu säger... får se när det börjar droppa hos oss då....