söndag 28 oktober 2007

Shopping på hög nivå

Oj, vilken hektisk dag jag hade igår! På eftermiddagen var jag, mamma och pappa i Gröndal och tittade i en hundbutik som min kompis Dini har med sin mamma och pappa. Vi lekte, fick godis och jag shoppade vinterjacka, spårsele och leksaker, samt stod modell i div konstiga kläder. Sen på kvällen lämnade mamma och pappa mig hos Dini i ett par timmar och gick ut och åt! Nog för att det var trevligt, men dom lämnar ju aldrig mig! Jag blev alldeles chockad! Fast när den värsta chocken hade lagt sig gick det ganska bra. Vi busade och sov, sen stal jag en massa popcorn från vardagsrumsbordet, så när mamma och pappa kom och hämtade mig såg jag ut som en liten gris. Det var mamma som sa det alltså, jag var givetvis av en helt annan åsikt. Dessutom fick jag ärva en massa roliga tröjor av Dini, som hon hade växt ur. Som ni förstår var jag helt otroligt trött när jag kom hem och idag har jag inte lämnat mamma en sekund.... ifall hon skulle få för sig att lämna mig igen.
Ikväll ska vi hem till Kexet på middag, så nu passar jag på att vila lite så jag orkar busa ordentligt.
Jag lägger upp lite bilder från helgen nu, men jag har betydligt fler som ni kan få se nästa gång.




Kolla vad fin jag är i en av tröjorna som Dini gav mig!




Min nya leksak, giraffen Siv-Björn, och jag.

Jag kollade in lite dvärgpinscher-klipp på You Tube, som Kexet hade länkat på sin blogg, innan jag satte igång med min egen.

Inga kommentarer: